دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير علوم: دانشگاه‌های خواجه نصير و علامه به اطراف تهران منتقل می‌شوند، ايسنا

- دو گزينه برای مکان جديد دانشگاه خواجه نصير مدنظر است

معاون اداری مالی و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوری با اشاره به تصميم کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، درمورد انتقال دانشگاه‌های خواجه نصير طوسی و علامه طباطبايی به خارج از تهران، گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همان طور که قبلا نيز عنوان شده بود، دانشکده‌های دانشگاه علامه طباطبايی و خواجه نصير به صورت جداگانه تجميع می‌شوند و به اطراف تهران منتقل می‌شوند.

دکترعلی اکبر متکان در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تاکيد کرد: دانشگاه‌های خواجه نصير طوسی و علامه طباطبايی به اطراف تهران انتقال خواهند يافت و از تهران خارج نمی‌شوند.

وی با بيان اينکه بايد مکانی در اطراف تهران برای دانشگاه خواجه نصير درنظر گرفته شود تا تمامی دانشکده‌های اين دانشگاه تجميع و به مکان جديد منتقل شوند، تصريح کرد: در حال حاضر دو مکان برای انتقال دانشگاه خواجه نصير انتخاب شده که در دست بررسی است.

متکان همچنين درباره تجميع دانشکده‌های دانشگاه علامه طباطبايی، گفت: رييس اين دانشگاه با درايت و تدبير خود به‌ زودی تجميع دانشکده‌های خود را به پايان خواهد رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016