سه شنبه 25 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض اعضای شورای شهر به جداسازی ری از تهران؛ مسجد جامعی: طرح جداسازی ری از تهران مقدمه تجزيه پايتخت است، ايلنا

تفکيک ری از تهران به طور حتم مردم شهر ری را از نظر خدمت‌رسانی دچار مشکل و معضل می‌کند و اين جداسازی به شهر ری نيز ختم نمی‌شود و به دنبال آن حساسيت جداسازی بر روی ساير مناطق نيز سايه می‌اندازد.

ايلنا: عضو کميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از طرح جداسازی ری از تهران گفت: اين اقدام مقدمه تجزيه پايتخت است.
به گزارش خبرنگار ايلنا اعضای شورای شهر در سيصد و سی امين، جلسه علنی شورای شهرنسبت به طرح جداسازی ری از تهران انتقاد کرده و خواستار انجام کار کارشناسی بيشتر در اين زمينه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد مسجدجامعی در اين ارتباط با اعلام اينکه لازم است شورای شهر در اين زمينه يک موضع جدی و شفاف داشته باشد تاکيد کرد: با توجه به پيوستگی تاريخی ميان ری، تهران و شميرانات، پيشنهاد دهندگان طرح فوق، براساس چه پيوست کارشناسی چنين ايده‌ای را ارئه داده‌اند؟ اين در حالی است که به مديريت شهری پيشنهاد می‌شود بابت هر گونه اقدام فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در شهر پيوست فرهنگی و اجتماعی ارائه شود.
او افزود: تفکيک ری از تهران به طور حتم مردم شهر ری را از نظر خدمت‌رسانی دچار مشکل و معضل می‌کند و اين جداسازی به شهر ری نيز ختم نمی‌شود و به دنبال آن حساسيت جداسازی بر روی ساير مناطق نيز سايه می‌اندازد.
عضو کميسيون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخير رخداده در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی گفت: ارائه چنين طرح‌هايی يک رودرروئی ميان گروه‌های مختلف ايجاد می‌کند در حاليکه در حال حاضر نياز به يک تعامل و آرامش احساس می‌شود.
مسجد جامعی ادامه داد: با وجود آنکه خشونت و چاقو‌کشی در مسابقات هنری و ورزشی رخ می‌دهد بايد در مسائل شهر و طرح‌ها به حضور شهروندی توجه شود، نه آنچه اوضاع را ناآرام‌تر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016