دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظيفی، عضو حزب موتلفه: فضای دانشگاه‌ها مملو از آزادی بيان است، ايسنا

۱۷ درصد از اعضای حزب موتلفه از دانشجويان هستند

رييس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی، گفت: سيستم باز و تکثر ديدگاه‌هايی که در مراکز علمی و دانشگاه‌های ما وجود دارد در کمتر کشوری ديده می‌شود.

امير نظيفی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با مورد توجه قرار دادن فعاليت‌های دانشجويی حزب موتلفه اسلامی، گفت: جمعيتی حدود ۱۷ درصد از اعضای حزب در حال حاضر از دانشجويان هستند و فعاليت‌های دانشجويی ما در دفاتر استان‌ها انجام و پيگيری می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار کرد: سازمان دانشجويی در حزب دارای ۱۱ سال فعاليت بوده و جزء بخش‌هايی است که در سيستم اجرايی حزب از اهميت فوق‌العاده‌ای برخورداراست.

وی افزود: هم‌چنين در حزب موتلفه اسلامی حتی زمانی که دولت در دست اصولگرايان نبوده است و چه در حال حاضر به فعاليت‌های دانشجويی اهميت خاصی داده شده چراکه ما معتقديم نمی‌توانيم دانشجو و جوان را از حزب کنار بزنيم.

رييس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی، با تاکيد بر اين‌که يک تشکل فعال بايد برای دانشجويان نقش و جايگاه قائل باشد، گفت: اگر به پيشرفت و تحول در کشور اميدواريم نبايد نقش جوانان و دانشجويان را ناديده بگيريم.

وی با بيان اين‌که تشکل‌ها و احزاب بايد همه‌جانبه‌نگر باشند، تصريح کرد: جوانان و دانشجويان می‌توانند همچون اقشار ديگر در انتخابات‌ها تاثير بسزايی داشته باشند بنابراين اين وظيفه احزاب است که آنان را از نظر فکری و سياسی تغذيه کنند و اصلا کار يک حزب يا تشکل سياسی همين است.

نظيفی در ادامه ضمن اين‌که فضای دانشگاه‌ها را در حال حاضر مملو از تکثر عقايد و ديدگاه‌ها دانست، گفت: آزادی بيان و تکثری که از نظر فکری در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما وجود دارد در کمتر کشوری ديده می‌شود و آن‌قدر فضا باز است و آزادی وجود دارد که گاهی از آزادی هم فراتر رفته و بدون کنترل می‌شود که می‌توان گفت مسائلی که سال گذشته اتفاق افتاد به دليل اين سيستم و وجود تکثر ديدگاه‌ها بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016