دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض به حبس بدون مرخصی علی مليحی، فعال دانشجويی زندانی، کلمه

هشت ماه حبس بدون اعطای مرخصی برای علی مليحی، عضو شورای عضو شورای سياستگذاری و مسوول روابط عمومی سازمان ادوار تحکيم وحدت موجب نگرانی خانواده اين فعال دانشجويی شده است.

به گزارش کلمه، علی مليحی که که در تاريخ ۲۰ بهمن ماه سال گذشته بازداشت شده، تاکنون نتوانسته است از حق مرخصی استفاده کند و در خواستهای او برای مرخصی هر بار توسط دادستان تهران بدون پاسخ می ماند.چرا که ماموران و بازجوهای وزارت اطلاعات هستند که بايد با مرخصی زندانيان سياسی موافقت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده مليحی با اعتراض به اين روند غير قانونی از دادستان تهران و ساير مقامات قضايی می خواهند که به فرزندشان همچون زندانيان عادی مرخصی بدهند . اين فعال مدنی -دانشجويی در اعتصاب غذای ۱۷ زندانی بند ۳۵۰ زندان اوين هم شرکت داشت و هم اکنون نيز در شرايطی نامناسب در اين بند به سر می برد .

بند ۳۵۰ زندان اوين فاقد هر گونه امکانات رفاهی و بهداشتی است در اين بند بر خلاف ساير بندهای زندان اوين که زندانيان عادی در آن نگهداری می شوند ، نه کتابخانه ای وجود دارد و نه سالن ورزش و يا حتی محيطی مناسب برای هواخوری زندانيان در نظر گرفته شده است . تلفن های اين بند نيز از چند ماه قبل قطع شده و آنها هيچ ارتباطی با دنيای خارج ندارند .

خانواده مليحی با اعتراض به اين روند می گويند که در چنين شرايط ناگواری چرا به فرزندشان مرخصی داده نمی شود .خانواده مليحی تنها قادرند در روزهای دوشنبه وی را در زندان اوين ملاقات کنند .

علی مليحی به چهار سال حبس تعزيری محکوم شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016