پنجشنبه 27 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از ۱۵۰ روز، حسين سرشومی، دانشجوی زندانی همچنان در سلول انفرادی است، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - حسين سرشومی، فعال دانشجويی دانشگاه اصفهان، پس از تحمل نزديک به ۱۵۰ روز سلول انفرادی، همچنان در بند «الف-ط» حفاظت اطلاعات در زندان مرکزی اصفهان، و در سلول انفرادی نگهداری می‌شود.

به گزارش منابع آگاه، برای اين فعال دانشجويی طيف چپ، در ابتدا وثيقه ۱۰۰ ميليون تومانی صادر شد و سپس اين مبلغ به ۶۵ ميليون تومان کاهش پيدا کرد اما خانواده وی توانايی پرداخت اين مبلغ را ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از فعالان دانشجويی که پيش از اين در زندان مرکزی اصفهان و در بند «الف-ط» محبوس بوده به کميته گزارشگران حقوق بشر گفت: «وضعيت اين زندان بسيار نامناسب است و به همين دليل به کهريزک معروف شده است.»

وی در مورد وضعيت غذايی زندان ابراز داشت: «غذاهايی که در زندان سرو می‌شود، کيفيت خوبی ندارد و من همچنان از مشکلات گوارشی ناشی از شرايط بد غذايی در زندان رنج می‌برم.»

حسين سرشومی، فعال دانشجويی طيف چپ، ۳۱ خرداد توسط ماموران اداره کل حفاظت اطلاعات استان اصفهان بازداشت شد و از آن تاريخ در زندان مرکزی اصفهان به سر می‌برد.

به دليل وضعيت نامناسب بازداشتگاه امنيتی «الف-ط» واقع در زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) در مورد سلامتی جسمی و روحی وی نگرانی جدی وجود دارد.

سرشومی دوبار ديگر نيز در شهريور‌ماه و اسفند‌ماه ۸۷ توسط اطلاعات اصفهان بازداشت و نهايتا با وثيقه‌ی ۵۰ ميليونی آزاد شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016