سه شنبه 2 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکنجه مخفی محمود دولت آبادی عضو شورای شهر شهريار به اتهام ورود اسلحه، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: نهاد های امنيتی يک عضو شورای شهر شهريار را از يک سال و نيم پيش بازداشت کرده و او را برای اخذ اعترافات ساختگی به شدت تحت شکنجه قرار دادند. نهادهای امنيتی تلاش زيادی انجام داده اند تا از انتشار اين خبر جلوگيری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی(komitedefa.com)، گزارش معتبری از زندان رجائی شهر کرج حاکی از آن است که محمود دولت ابادی نماينده شورای اسلامی شهر شهريار از يک سال و نيم قبل در بند اطلاعات زندان رجايی شهر کرج به سر ميبرد و در اين مدت نهادهای امنيتی خانواده و نزديکان ايشان را تحت فشار قرار داده اند تا خبر بازداشت او و وضعيت پرونده را جايی بازگو نکنند.

اقای دولت ابادی از زمان بازداشت تا به حال در اکثر روزها تحت شکنجه های روحی و فيزيکی قرار داشته است تا متن اعتراف مورد نظر دستگاه اطلاعاتی امنيتی جمهوری اسلامی مبنی بر ورود اسلحه از امارات قبل از انتخابات رياست جمهوری را امضا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016