پنجشنبه 4 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی در مورد وضعيت سعيد نورمحمدی در زندان، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - مسئولان زندان اوين به سعيد نورمحمدی، عضو شاخه جوانان حزب مشارکت گفته‌‌اند که دوماه بازداشت وی مربوط به خرداد سال گذشته «جزء ايام حبس» وی محسوب نخواهد شد و وی بايد مدت بيشتری در زندان محبوس باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سعيد نورمحمدی، فعال سياسی - مدنی در تاريخ ۱۰ مهر برای گذراندن پنج ماه باقی‌مانده از محکوميتش به زندان اوين مراجعه کرده بود. به گزارش منابع آگاه، در چند روز گذشته، به وی ابلاغ شده که دوماه بازداشت وی مربوط به خرداد سال ۸۸ «جزء ايام حبس» وی محسوب نخواهد شد و وی بايد هفت ماه در زندان محبوس باشد.

همچنين، گزارش‌ها حاکی از آن است که اين فعال سياسی حق تماس تلفنی نداشته و تنها هفته‌ای يک بار، حق استفاده از ملاقات کابينی دارد.

اين اقدام در حالی صورت گرفته که نورمحمدی، ۲۵ خرداد سال ۸۸ بازداشت و بعد از ۶۲ روز آزاد شده بود. وی برای دومين‌بار ۳۰ مهر سال گذشته در مراسم دعای کميل به همراه تعداد ديگری از فعالان سياسی بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016