پنجشنبه 4 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی تعدادی از زندانيان بند ۳۵۰ اوين، کلمه

شب گذشته و صبح امروز، تعدادی از زندانيان بی‌گناه بند ۳۵۰ زندان اوين، آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در آستانه عيد غدير، تعدادی از زندانيان بی‌گناه که در فهرست کميسيون عفو و بخشودگی قرار داشتند، از زندان آزاد شدند. برخی منابع، تعداد زندانيان آزاد شده از بند ۳۵۰ زندان اوين را ۱۹ نفر ذکر کرده‌اند. از ديگر بندها و زندان‌ها نيز هنوز خبری در خصوص آزادی زندانيان سياسی دريافت نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش حاکی است، برخی منابع دانشجويی از آزادی عباس کاکايی خبر داده‌اند که در شانزدهم آذرماه سال گذشته بازداشت شده بود. کاکايی به يک سال زندان محکوم شده بود و تنها چند روز به پايان مدت حبس او باقی مانده بود که مشمول عفو قرار گرفت و آزاد شد.

اين منابع همچنين از آزادی سينا گلچين، از بازداشت شدگان روز عاشورای سال گذشته، و عليرضا مرادی خبر داده‌اند. از ديگر افراد آزاد شده نيز به نامهای ناصر عبدالحسينی، رضا خادمی، ايمان آذريان و آبتين غفاری اشاره شده است.

همچنين گفته می‌شود که اميرحسين کاظمی و جواد ماه زاده نيز در فهرست زندانيان آزاد شده قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016