شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات هواپيماربايی در پرواز ۵۱۷ تهران ـ دمشق، مهر

- هواپيماربا مشکل روانی داشت

سخنگوی شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران جزئيات ماجرای هواپيماربايی را که قصد داشت با ادعای واهی، خلبان پرواز ۵۱۷ در مسير تهران - دمشق را وادار به فرود در کشور ديگری کند، تشريح کرد.
شاهرخ نوش آبادی امروز شنبه در گفتگو با مهر گفت: هواپيمای ايرباس شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران (هما) به شماره پرواز ۵۱۷ که ديروز تهران را به مقصد دمشق ترک کرده بود، در نزديکی شهر دمشق با ادعای واهی يکی از مسافران مبنی بر اينکه بمبی در اختيار دارد و اين هواپيما بايد در کشور ديگری به زمين بنشيند، مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پس از مطرح شدن اين ادعا، امنيت پرواز وارد عمل شده و موضوع را با خلبان درميان می گذارد. خلبان نيز به سرعت از برج مراقبت فرودگاه دمشق خواستار فرود می‌شود.

نوش آبادی توضيح داد: در همين حين، امنيت پرواز با فرد مورد نظر وارد مذاکره و پس از فرود هواپيما، مشخص می‌شود که ادعاهای اين فرد واهی بوده است.

سخنگوی شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا اين فرد سلاح سرد و گرم نيز به همراه خود داشته است، گفت: براساس گزارشهای رسيده، اين فرد هيچ چيزی دراختيارش نبوده و ظاهرا اين اقدام به دليل مشکل روانی وی انجام شده است.

وی در پايان اظهارداشت: پس از پايان اين ماجرا، فرد مورد نظر در فرودگاه دمشق توسط مراجع ذی صلاح دستگير می‌شود، ضمن اينکه در اين ماجرا هيچ آسيبی به مسافران پرواز ۵۱۷ وارد نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016