شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه: هواپيماربای پرواز تهران - دمشق از عناصر وابسته به ضد انقلاب بود، مهر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعيه ای اعلام کرد فردی که قصد ربودن هواپيمای پرواز تهران - دمشق را در شب گذشته داشته است فردی با هويت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب بوده است.
به گزارش خبرگزاری مهر در بخشی از اين اطلاعيه آمده است: با اقدام قاطع و به موقع گارد امنيت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوشياری کروی پرواز، تلاش يکی ازعناصر وابسته به ضد انقلاب برای ربودن هواپيمای جمهوری اسلامی ايران در مسير تهران- دمشق ناکام ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اطلاعيه می افزايد: در آخرين ساعات شب گذشته وطی پرواز شماره ۵۱۷ شرکت هواپيمايی ايران اير درمسير تهران- دمشق، فردی با هويت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب با ايجاد رعب و وحشت درون پرواز و در بين مسافرين با ادعای بمب‌ گذاری و انجام مقدمات اوليه قصد ربايش اين هواپيما به مقصد مورد نظر را داشت.

اين اطلاعيه در ادامه با اشاره به عمليات نيروهای حفاظت هواپيمايی سپاه در مقابله با اين فرد آورده است: پس از دستگيری عامل اجرای نقشه هواپيما ربايی و انجام اقدامات تامينی لازم توسط نيروهای متخصص امنيتی، هواپيمای مذکور با انجام مسافرگيری به مقصد تهران بازگشت.

در پايان اين اطلاعيه خاطر نشان شده است: پرونده موضوع به مراجع ذی صلاح تحويل و در حال رسيدگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016