شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد و بازجويی کوهيار گودرزی در زندان رجايی شهر، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی - کوهيار گودرزی فعال حقوق بشر و دانشجوی اخراجی دانشگاه صنعتی شريف که چندی پيش از زندان اوين به زندان رجايی شهر کرج منتقل گرديده بود، در روزهای اندک باقی مانده به پايان دوران محکوميتش، توسط بازجوی پرونده ی کميته گزارشگران حقوق بشر مورد بازجويی و تهديد قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروين مخترع مادر کوهيار گودرزی در صحبتی با خبرنگار جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی، ضمن ابراز نگرانی از وضعيت فرزند خود، بازجويی های کوهيار در زندان رجايی شهر در چند روز مانده به اتمام دوران محکوميتش را نگران کننده ابراز کرده است.

اين فعال دانشجويی بعد از انتقال به زندان رجايی شهر، اعلام داشته است که بعد از انتقالش از زندان اوين به جای ۲ روز، ۵ روز را در قرنطينه زندان رجايی شهر سپری کرده است.

براساس اين گزارش کوهيار گودرزی در حال حاضر با عيسی سحرخيز، روزنامه نگار زندانی هم بند می باشد

لازم به ذکر است، کوهيار گودرزی، «برنده ی جايزه ملی مطبوعات آمريکا» در تاريخ ۲۹ آذر ماه سال گذشته (۱۳۸۸) بازداشت و در دادگاه بدوی با حکم يک سال حبس تعزيری روبرو گرديد. اين حکم در دادگاه تجديد نظر تاييد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016