دوشنبه 8 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد شهرياری، استاد دانشگاه ترور شده، مشاور ايران در پروژه بين‌المللی سزامی بود، ايسنا

دکتر مجيد شهرياری، عضو هيات علمی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهيد بهشتی و عضو شورای ملی سزامی صبح امروز در يک اقدام تروريستی به شهادت رسيد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، صبح امروز در يک اقدام تروريستی جداگانه، دکتر فريدون دوانی عباسی يکی ديگر از استادان دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهيد بهشتی هم هدف اقدام تروريستی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر عباسی که به همراه همسرش عازم دانشگاه شهيد بهشتی بود از اين حادثه جان سالم به در برد و هم‌اکنون در بيمارستان تحت مداوای بيمارستان قرار دارد.

دکتر عباسی، استاد نمونه کشوری سال ۸۶ و معاون اسبق دانشجويی دانشگاه شهيد بهشتی بود.

آخرين گزارش خبرنگار ايسنا حاکی است پزشکان وضعيت عمومی دکتر عباسی و همسرش را مناسب اعلام کرده‌اند.

شهيد دکتر شهرياری از اعضای شورای ملی سزامی (مرکز تابش سينکروترون برای تحقيقات و علوم کاربردی در خاورميانه) و از مشاوران ايران در اين پروژه بود.

دکتر علی محمدی، استاد فيزيک دانشگاه تهران نيز که سال گذشته با انفجار بمب در يک اقدام تروريستی به شهادت رسيد، نماينده ايران در اين پروژه علمی منطقه‌ای بود.

گفتنی است، طرح سزامی (مرکز تابش سينکروترون برای تحقيقات و علوم کاربردی در خاورميانه) مربوط به بهره‌برداری از يک دستگاه سينکروترون در منطقه است که قرار است با همکاری کشورهای منطقه در کشور اردن راه اندازی شود.

سينکروترون، دستگاهی است که دارای کاربردهای مختلفی در تحقيقات علوم بنيادی، فن‌آوری نانو، زيست‌فن‌آوری، باستان‌شناسی، علم ساختارشناسی، مهندسی مواد، محيط زيست، تهيه داروهای نوين و پزشکی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016