دوشنبه 8 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت علی اکبر صالحی به مناسبت ترور مجيد شهرياری، استاد دانشگاه، مهر

اهريمنان با ترور ثمرات شجره طيبه انقلاب به اهداف شومشان نخواهند رسيد


رئيس سازمان انرژی اتمی با تسليت درگذشت استاد شهرياری تاکيد کرد: دشمنان بدانند با حذف يکی از ثمرات شجره طيبه انقلاب نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان اين مرز و بوم گردند و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اکبر صالحی معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژی اتمی به مناسبت شهادت استاد شهرياری به دست تروريست ها پيامی صادر کرد که متن آن به اين شرح است:

بار ديگر دستان پليد جنايتکاران، جامعه علمی و دانشگاهی کشور را از فيض وجود يکی از فرهيخته ترين و عزيزترين دانشمندان کشور محروم نمود.

جناب آقای دکتر شهرياری که اينجانب افتخار معلمی او را داشته ام يکی از استادان بی مثال و پژوهشگران فريد و يگانه بود که مجموعه فضائل و خصائل نيکو را از رهگذر الطاف الهی و به مدد همت و پشتکار بی مانند خويش در خود جمع آورده بود تا در خيل سربازان و خدمتگزاران بی شمار سربلندی و سرافرازی ميهن عزيز اسلامی باشد. او قره العين ما بود و در عبادت خالق خدمت خالصانه به خلق زبانزد خاص و عام بود.

جنايتکارانی که گمان می بردند با دستمايه قرار دادن ترور و خشونت عريان می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايی ايجاد نمايند در حقيقت مصداق اين کلام جاويدان قرآن کريم هستند.

يريدون ليطفووا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون

بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگی و معرفت بيش از پيش از وجود ناميرای آن انديشمند فريد و يگانه زبانه خواهد کشيد و بر همگان پرتو خواهد افشاند.

دشمنان بايد بدانند که با حذف يکی از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان اين مرز و بوم گردند چرا که رويش و زايش اين گلستان را پايانی نيست و به فضل الهی ده ها و هزاران گل ديگر از اين بوستان خواهد روييد و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.

يقين دارم که آن عزيز سفر کرده در لحظات پايانی حيات خويش همچون مولايش حضرت علی (ع) ندای فزت و رب الکعبه سر داده است.

خانواده بزرگ سازمان انرژی اتمی ايران اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رياست محترم جمهوری و ملت شهيد پرور ايران به ويژه خانواده گرانقدر آن شهيد عزيز صميمانه تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ايشان علو درجات مسئلت می نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016