شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست فرزند عيسی سحرخيز از سازمان پزشکان بدون مرز برای رسيدگی به وضعيت زندانيان بيمار، تحول سبز

بدنبال وخامت حال عيسی سحرخيز فرزندش با درخواست از سازمانهای جهانی برای نجات زندانيان بيمار، اظهار داشت که من و خانواده ام نگران حال پدرم هستيم و هر اتفاقی برای پدرم رخ دهد مسئوليتش با مسئولان جمهوری اسلامی است.


عيسی سحر خيز به علت تنگی نفس و افزايش شديد فشار خون از ۱۱ به . ۱۹ به بهداری زندان اوين منتقل و تحت مراقبت ويژه قرار گرفت . بنا به اين گزارش ضربان قلب وی نيز به ۴۵ رسيده که تا زمان ارسال اين گزارش پزشکان در بهداری کاری نتوانسته اند انجام دهند و اعلام کرده‌اند برای ادامه درمان، سحر خيز بايد به بيمارستان منتقل گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی سحر خيز فرزند اين روزنامه نگار دربند در گفتگو با خبرنگار تحول سبز با اعلام اين خبر گفت: من و خانواده ام نگران حال پدرم هستيم و هر اتفاقی برای پدرم رخ دهد مسئوليتش با مسئولين جمهوری اسلامی است!

مهدی سحر خيز گفت: با اينکه پزشک پدرم دستور جراحی وی را در بيمارستان داده بود ولی باز هم مسئولين سر باز زدند و وی را در داخل زندان عمل کردند.

وی همچنين در ادامه خاطرنشان کرد: با آنکه پزشک معالج سحرخيز ۴ ماه پيش درخواست ام آر ای داده است ولی مقامات امنيتی اين اجازه را نداده‌اند که وی را برای عکس برداری ببرند.

مهدی سحر خيز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه فکر می کنيد علت چنين برخورد های با پدر شما چيست، گفت : مسئولان کشور نسبت به پدر من کينه دارند و از کسانی که نگران پاره شدن عکس خود و يا در حال گاز گرفتن هستند انتظار ديگری نمی توان داشت. اميدوارم که به زودی اين جنايتکاران در دادگاهی عادل مورد محاکمه قرار بگيرند.

مهدی سحرخيز در ادامه از سازمان پزشکان بدون مرز به عنوان ارگانی مستقل و غير سياسی خواست تا به وضعيت زندانيان بيمار سياسی ايران از جمله پدرش، ابراهيم يزدی، نسرين ستوده، هنگامه شهيدی، مهدی محموديان و.. بپردازند و می خواهيم به دليل وخيم بودن وضعيت جسمی زندانيان سياسی به‌ جمهوری اسلامی ايران فشار آورده و به ايران بيايند و وضعيت زندانيان سياسی را پيگيری نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016