یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی هفت زندانی سياسی ديگر از بند ۳۵۰ اوين، کلمه

در ادامه روند آزادی بخشی از زندانيان تحت عنوان عفو رهبری، گروهی ديگر از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ اوين، شب گذشته آزاد شدند.

بر اساس خبری که حسين نورانی‌نژاد، يکی از بازداشت‌شدگان پس از انتخابات که در ماه‌های گذشته با پايان مدت محکوميتش آزاد شد، در صفحه‌ی شخصی‌اش در سايت فيس‌بوک قرار داده، شنبه شب (۱۳ آذرماه) دست‌کم هفت زندانی سياسی ديگر از بند ۳۵۰ اوين آزاد شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، حسين باستانی‌نژاد (معلم بازنشسته، محکوم به سه سال حبس قطعی، بازداشت در روز ۳۱ خرداد ۸۸ در ميدان بهارستان)، فرامرز عبدالله‌نژاد (دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق، محکوم به ۲۸ ماه حبس قطعی، بازداشت در روز ۳۱ خرداد ۸۸)، مهدی فتاح‌بخش (شهروند ٢۶ ساله، محکوم به سه سال و نيم حبس قطعی، بازداشت در روز ٢۶ خرداد ۸۸)، محسن نقاش شوشتری (۱۹ ساله، محکوم به يک سال حبس قطعی، بازداشت در روز ۱۴ آذر ۸۸)، اميد ياوری (بيست ساله، محکوم به يک سال حبس قطعی، بازداشت در روز ۳۰ دی‌ ۸۸ مرتبط با روز عاشورا)، محسن عبدی (فعال دانشجويی دانشگاه بوعلی‌سينای همدان، محکوم به دو سال حبس قطعی، بازداشت در دی ۸۸ مرتبط با روز عاشورا) و قادر رحيمی (محکوم به يک سال حبس قطعی، بازداشت در دهم دی ۸۸ مرتبط با روز عاشورا)، هفت نفری هستند که نام‌شان در ميان آزادشدگان شنبه‌شب قرار داشته است.

گفتنی است به مناسبت عيد غدير و به دنبال موافقت آيت‌الله خامنه‌ای با درخواست رييس قوه‌ قضائيه برای آزادی و تخفيف مجازات گروهی از زندانيان سياسی، در روزهای گذشته هم بيست‌ودو نفر از اين زندانيان آزاد شده‌ بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016