شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه اعتصاب غذای خشک رضا شهابی فعال کارگری شرکت واحد، راديو فرانسه

رضا شهابی عضو هيات مديره سنديکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به دليل عدم رسيدگی به پرونده اش از روز شنبه گذشته در اعتصاب غذا بسر ميبرد. فريد پرتوی عضو اتحاديه بين المللی دفاع و حمايت از کارگران ايران ميگويد که وضع جسمانی رضا شهابی پس از ۶ روز اعتصاب غذای خشک در شرايط مناسبی نيست و برای سرپا ايستادن، نياز به کمک دارد.
رضا شهابی عضو هيات مديره سنديکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به دليل عدم رسيگی به پرونده اش از روز شنبه گذشته در اعتصاب غذا بسر ميبرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و همچنين برخی از اتحاديه ها وسنديکاههای جهانی دفاع از کارگران ايران ضمن ابراز نگرانی از وضعيت سلامت جسمانی رضا شهابی خواهان رسيدگی هرچه سريعتر به پرونده وی و ساير اعضای اين سنديکا شده اند .آنان همچنين خواستارآزادی هر چه سريعتر اعضای سنديکا شده اند.

ياد آور ميشويم، هم اکنون هفت تن از اعضای سنديکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در زندان بسر ميبرند. ابراهيم مددی، رضا شهابی و مرتضی کمساری در زندان اوين، علی اکبر نظری در زندان قزل حصار، غلامرضا غلامحسينی و منصور اسانلو در زندان رجايی شهر کرج بسر ميبرند.

در باره ين موضوع گفتگوئی انجام داده ايم با فريد پرتوی عضو اتحاديه بين المللی دفاع و حمايت از کارگران ايران.

فريد پرتوی ميگويد که وضع جسمانی رضا شهابی پس از ۶ روز اعتصاب غذای خشک در شرايط مناسبی نيست و برای سرپا ايستادن، نياز به کمک دارد. وی ميگويد که براساس اطلاعات رسيده، مسئولان زندان تصميم داشتند که به وی سرم غذائی وصل نمايند که با مخالفت صريح رضا شهابی روبرو شده اند.

فريد پرتوی همچنين اظهار ميدارد که اتهام وارده به رضا شهابی اتهامی واهی است- تماس با نيروهای خارجی، وبا توجه باينکه رضا شهابی کاری بجزاجرای وظايف حرفه ای و سنديکائی خود در شرکت واحد انجام نداده است، به واهی بودن اتهام وارده و بيگناهی خود اطمينان کامل داشته و بدين لحاظ به اعتصاب غذای خود برای وادار کردن مسئولان به قبول آزاديش ادامه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016