یکشنبه 21 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در واكنش به اظهارات سفير انگليس در ايران: "سايمون‌گس بايد ادب سفير بودن را بياموزد"، ايلنا

به دنبال اظهارات گستاخانه سايمون گس سفير انگليس در تهران رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ايران ضمن محكوم نمودن اين نظرات گستاخانه اظهار كرد: به نظر مي‌رسد ماموريت سايمون گس در تهران به جاي تنظيم روابط دوجانبه تخريب روابط است. چرا كه اظهارات وي نشان‌دهنده اين واقعيت است كه سايمون گس بايد ادب سفير بودن را بياموزد.

به گزارش ايلنا، علاءالدين بروجردي در ادامه اظهارات خود افزود: سفير انگليس در شرايطي اين مطالب را در سايت سفارت انگليس نگاشته است كه افكار عمومي جهاني به شدت نگران نقض فاحش حقوق بشر در انگليس است.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در اين زمينه افزود: ضرب و شتم وحشيانه هزاران دانشجوي بي‌دفاع انگليسي و حملات بي‌رحمانه به آنها و مجروح نمون تعداد قابل توجهي از دختران و پسران دانشجو مصداق بارز عدم تحمل صداي مخالف و عدم وجود آزادي براي دانشجويان معترضي است كه خواسته‌هاي صنفي خود را به صورت مسالمت‌آميز مطرح نموده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي ادامه داد: سفير انگليس چشمان خود را باز كند و ببيند كه در جمهوري اسلامي ايران مخالفين حتي كساني‌كه در راس فتنه بودند و هستند و موجبات خرسندي انگليس را فراهم كردند چگونه و با چه ادبياتي عليه دولت و سياست‌هاي نظام موضع‌گيري مي‌كنند، مي‌گويند و مي‌نويسند و در زندان هم نيستند.

برجردي تصريح كرد: سايمون گس بداند كه ملت هوشمند ايراني به خوبي از توطئه‌هاي متعدد انگليس در منطقه از عراق گرفته تا افغانستان و فلسطين و لبنان و نقش تخريبي جدي انگليس در تحريم‌هاي فرا قطعنغامه‌اي و نقش مخرب در مذاكرات اخير ژنو به خوبي مطلعند و نمايندگان ملت بزرگ ايران به هنگام پاسخ اين گستاخي‌ها را خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016