دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رجانیوز: حضور همسر هاشمی رفسنجانی در سفارت انگليس!

عفت مرعشي به‌منظور اخذ ويزاي سفر به انگليس، صبح امروز (يكشنبه) مقارن تجمع ضدانگليسي دانشجويان در سفارت‌خانه انگليس حوالي ميدان فردوسي تهران حضور يافت.
به گزارش رجانیوز، در حالي كه دانشجويان آماده تجمع بزرگ ضدانگليسي در مقابل سفارت اين كشور به‌دليل اعتراض به نقش سازمان جاسوسي MI6 در ترور استاد شهيد دكتر شهرياري هستند، درهاي سفارت براي خانم عفت مرعشي همسر آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني و عماد هاشمي فرزند محسن و نوه او گشوده شد.

عفت مرعشي و عماد هاشمي در حالي به سفارت انگليس رفته‌اند كه ضمن مصاحبه و گرفتن عكس براي آن‌ها ويزا صادر شود.

اين در حالي است كه در سفارت انگليس روزهاي يكشنبه به روي متقاضيان ويزا بسته است اما امروز درب اين سفارت‌خانه، استثنائاً براي عفت مرعشي و عماد هاشمي باز شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر و نوه آقاي اكبر هاشمي از در پشتي سفارت براي اخذ ويزا به درون سفارت رفته‌اند.

تجمع ضدانگليسي دانشجويان قرار است ساعت 14 امروز در مقابل سفارت انگليس برگزار شود. جان ساورز حدود سه هفته قبل از ترور دكتر شهرياري بر ضرورت ترتيب دادن سلسله عمليات‌هاي اطلاعاتي و امنيتي براي متوقف كردن فعاليت هسته‌اي ايران تأكيد كرده بود.

دكتر سعيد جليلي در جريان مذاكرات ژنو3، بحث را با يادآوري شهادت مظلومانه شهيد شهرياري آغاز كرد و صراحتاً از دست داشتن سرويس‌هاي امنيتي غرب در اين عمليات خبر داد و مشخصاً از جان ساورز نام برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016