جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سیداحمد خاتمی: مواضع هاشمی همان مواضع 26تیر پارسال است - آینده وی به تصمیم رهبری بستگی دارد، شبکه خبر دانشجو

khatami-rafsanjani.jpg
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی با اعلام اینکه مواضع هاشمی رفسنجانی همان مواضع 26 تیرماه است گفت: آینده سیاسی آقای هاشمی به تصمیم رهبری و انتخابات آتی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بستگی دارد

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از تبريز، آيت الله سيد احمد خاتمي امروز در همايش سياسي سپاه پاسداران لشکر 31 عاشوراي تبريز، اظهار داشت: سپاه پاسداران تنها يک نيروي نظامي نيست، بلکه يک نيروي نظامي، سياسي و عقيدتي است که در قانون اساسي هم آمده است.

وي به ويژگي هاي سپاه پاسداران نظير عقيده به حق، پاسداري از انقلاب اسلامي، ولايتمداري، حضور بموقع، بصيرت، روحيه بسيجي و همراهي خانواده هاي سپاهيان با آنها و... اشاره کرد و افزود: سپاه در رابطه با مسائل انقلاب اسلامي يک نظاره گر نيست، بلکه يک مدافع است و اگر يک پاسدار در رابطه با انقلاب اسلامي نظاره گر باشد و مدافع بودن خود را از دست بدهد، هويت پاسداري خود را از دست داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امام جمعه موقت تهران در ادامه به ولايتمداري پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران از آغاز تاکنون در خط هيچ کس جز ولايت نبوده؛ زيرا راه سلامت که همان راه سعادت ماست، راه اهل بيت (ع) و ولايت است.

آیت الله خاتمي با بيان اينكه مشي مقام معظم رهبري مشي آرامش است و ايشان با هر نوع اغتشاش ولو با انگيزه خير مخالف هستند، تصريح کرد: خط رهبري خط روشنگري و سازندگي است كه تقويت کننده سه قوه مي باشد.

وي در ادامه به حضور بموقع پاسداران در مقابله با جريان فتنه بعد از انتخابات اشاره کرد و بيان داشت: بسياري از عوامل فتنه دستگير شده‌اند و سران فتنه، خود مي دانند که آرزوي برگشت به حکومت را به گور خواهند برد؛ همان طور که طاغوتيان آرزوي برگشت به وطن را به گور برده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به پنجمين خصوصيت سپاه پاسداران يعني بصيرت اشاره کرد و گفت: مبحث بصيرت با دو هدف جلوگيري از ريزش ها و زمينه براي رويش ها دنبال مي شود؛ زيرا ريزش و مايوس کردن مردم از انقلاب اسلامي از اهداف و تاکتيک هاي عملياتي دشمن است که بايد با گسترش عرصه بصيرت، اهداف دشمن را خوب رصد کرد.

وي با اشاره مواضع هاشمي رفسنجاني و آينده وي در مجلس خبرگان، خاطرنشان كرد: مواضع وي همان موضع 26 تيرماه سال گذشته است و آينده هاشمي رفسنجاني به تصميم مقام معظم رهبري و نتيجه انتخابات هيات رئيسه مجلس خبرگان که در آينده نزديک برگزار مي شود، بستگي دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016