دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای آزمايشی "دورکاری" در وزارت کار، مهر

جلسات نهايی تعيين ليست مشاغل قابل انجام در طرح "دورکاری" به زودی در وزارت کار و امور اجتماعی برگزار می‌شود.
خبرنگار مهر از وزارت کار و امور اجتماعی کسب اطلاع کرد که به زودی نشست نهايی تعيين مشاغل قابل انجام در طرح دورکاری برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير کار اخيرا اعلام کرده است که در شورای معاونان اين وزارتخانه موضوع تعيين مشاغل قابل انجام در منازل را بررسی و اين کار را انجام خواهد داد. عبدالرضا شيخ الاسلامی با تاکيد بر اينکه حداقل ۵۰ درصد مشاغل وزارت کار قابليت دورکاريی دارند، گفته است: چون کارکنان وزارت کار اين موضوع را جدی نگرفته اند شخصا وارد عمل خواهد شد و سريعا اين موضوع را پيگيری می کند

به گزارش مهر، در روزهای اخير بخشی از کارکنان وزارت کار به صورت چرخشی و هماهنگی با يکديگر در محل کار خود حاضر نشده اند، همچنين اين وزارتخانه برای انجام اين طرح به دنبال فراهم کردن ملزومات و تجهيزات مورد نياز در طرح دورکاری است که کمی پيش تر وزير کار در مورد تامين آن صحبت کرده بود.

گفته می شود طرح دورکاری شامل مديران کل و معاونان وزارت کار و امور اجتماعی نمی شود و فقط بدنه کارشناسی اين وزارتخانه را در برمی‌گيرد.

جلساتی که در وزارت کار برای طرح دورکاری انجام می شود، به منظور تصميم گيری در انتقال ۵۰ تا ۶۰ درصد مشاغل اين وزارتخانه به منازل خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016