دوشنبه 15 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: ۵۰ درصد کارکنان دولت در پايتخت مشمول دورکاری شدند، استفاده از هواپيماهای آب پاش بر فراز شهر تهران، ايسنا

۱۰۰ دستگاه تهويه هوا و هواپيماهای آب‌پاش بکارگيری می‌شوند

استاندار تهران با اشاره به مصوبات کميته مواضع اضطراری آلودگی هوای تهران و بحث‌های انجام گرفته در جلسه شب گذشته هيات دولت گفت: بر اين اساس فعلا ضرورتی برای تعطيلی واحدهای آموزشی و اداری احساس نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود:‌ بر اساس پيش‌بينی سازمان هواشناسی و اطلاعات جمع‌آوری شده از ايستگاه‌های پايش آلودگی هوای تهران مبنی بر کاهش تدريجی آلاينده‌ها در فضای شهر تهران از بعدازظهر روز دوشنبه، فعلا ضرورتی برای تعطيلی واحدهای آموزشی و اداری احساس نمی‌شود.

وی افزود: همچنين استفاده از هواپيماهای آب پاش برفراز شهر تهران و برخی اقدامات کاهنده آلودگی از جمله طراحی و ساخت دستگاه‌های تهويه هوا برای ۱۰۰ نقطه در دستور کار سازمان محيط زيست تهران قرار گرفته است که اجرای اين طرح‌ها از فردا آغاز می‌شود.

استاندار تهران تاکيد کرد: طرح زوج و فرد برای تمامی شهر تهران با جديت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تصويب آيين‌نامه دورکاری برای کارکنان دولت در شهر تهران تصريح کرد: آيين‌نامه دور کاری برای کارکنان دولت در شهر تهران با تاکيد بيشتری به اجرا گذاشته خواهد شد و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی موظفند تا سقف ۵۰ درصد از کارکنان خود را بدون حضور در محيط کار، به انجام وظيفه در قالب آيين‌نامه دور کاری کنند که بدين ترتيب اين کارکنان به تشخيص مديران دستگاه‌ها بدون مراجعه به ادارات وظايف خود را انجام می‌دهند.

استاندار تهران همچنين از تعطيلی تعداد ديگری از واحدهای صنعتی که ضوابط زيست محيطی را رعايت نکنند خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016