دوشنبه 22 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمره هاشمی: دو برابر شدن مبلغ يارانه نقدی امکان‌پذير است، مهر

دستيار ارشد رئيس جمهور گفت: افزايش دو برابری مبلغ يارانه های نقدی امکانپذير است و دولت برای اين طرح برنامه هايی در دست مطالعه و بررسی دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ثمره هاشمی در گفت وگو با پايگاه دولت و در پاسخ به انتقادهای برخی که می گويند؛ افزايش دو برابری يارانه های نقدی توسط دولت امکانپذير نيست، اظهار داشت: افرادی که اين مطالب را عنوان می کنند در زمانی که بحث پرداخت مرحله اول يارانه ها بود هم می گفتند دولت چطور می تواند اين مبالغ را به حساب مردم واريز کند اما مشاهده کردند که اين امر محقق شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ثمره هاشمی تصريح کرد: اين افراد حتی در زمانی که دولت هنوز برنامه های خود را برای اجرای طرح هدفمندی يارانه ها اعلام نکرده بود، عنوان می کردند که برنامه خاصی برای اجرا اين طرح وجود ندارد و يا تورم افزايش می يابد در حالی که هنوز اين طرح آغاز نشده است.

وی افزود: حال طبيعی است با صحبت هايی که رئيس جمهور مبنی بر افزايش مبلغ يارانه های نقدی داشت، اين مباحث را مطرح کنند که افزايش دو برابری يارانه های نقدی غير ممکن است اما دولت برای اين طرح راهکار‌ها و برنامه هايی دارد و اين امر هم امکانپذير است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016