پنجشنبه 25 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نوری‌زاد در بيمارستان بستری شد، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
وخامت حال نوری‌زاد موجب بستری شدن او در بيمارستان شد.

محمد نوری‌زاد در ششمين روز اعتصاب غذای خشک خود به بيمارستان منتقل شده است.

وب‌سايت رسمی دکتر محمد نوری‌زاد گزارش داده که وی دچار عوارض اعتصاب و وخامت حال شده به طوری که در ساعات اوليه صبح امروز مأموران او را به زور به بيمارستان منتقل کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته همسر نوری زاد، او تنها معترض به اقدامات فراقانونی و غيرانسانی و غيراخلاقی با خود نيست بلکه معترض به ظلمی است که برهمه زندانيان سياسی می رود و با روحيه‌ای که دارد اعتصابش را نخواهد شکست.

هم‌چنين در خبرها آمده بود که حتی هم‌سلولی او سيد مصطفی تاجزاده که خود مدت‌هاست درروزه سياسی به سر می‌برد، موفق نشده است او را از ادامه اعتصاب غذايش منصرف کند.

طی اين مدت هيچ‌يک از پيام‌های مراجع، شخصيت‌ها و گروه ها و تشکل‌های مدنی هم به دليل بی‌اعتنايی مسئولان برای ايجاد ارتباط خانواده او به گوشش نرسيده است.

بر اساس اين گزارش، نوری زاد که قبل از اعتصاب غذايش اعلام کرد بود «روز عاشورا جنازه‌اش را بر سر ظالمين خواهد کوبيد»، سرانجام علی‌رغم ميلش و با اجبار در بيمارستان بستری شد تا وادار به شکستن اعتصاب شود.

درباره سلامت نوری‌زاد، نسرين ستوده، غلامحسين عرشی، رضا شهابی و آرش صادقی که در حال حاضر در اعتصاب غذا به‌سر می‌برند، نگرانی‌های جدی وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016