پنجشنبه 25 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش گراميداشت شهدای عاشورای ۱۳۸۸ در شهر وين (با عکس)

پانزدهم دسامبر , بيست و چهارم آذر همزمان با شب عاشورای حسينی , “نسل آزاديخواه ايران” همراه با تعدادی از ايرانيان مقيم شهر وين در مقابل مرکز اسلامی امام علی گردهم آمدند و با نشان دادن فيلم هايی از حوادث عاشورای سال ۱۳۸۸ , پخش خرما و گذاشتن شمع به احترام شهدای روز عاشورا در سال گذشته , ياد و خاطره ی فرزندان پاک ملت که بی رحمانه توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران کشته شدند را گرامی داشتند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مراسم که در سرمای دوازده درجه زير صفر و زير بارش سنگين برف برگزار گرديد , با استقبال خوب و ابراز همدردی ايرانيانی که در مراسم شب عاشورای مرکز اسلامی امام علی در شهر وين حضور به هم می رساندند , همراه شد .



سال گذشته همزمان با برگزاری مراسم مذهبی روز عاشورا در سراسر ايران , نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران و همچنين لباس شخصی ها به عزادارانی که به طور مسالمت آميز اقدام به راهپيمايی در مسيرهای مختلف نموده بودند , حمله کردند که در پی آن تعداد زيادی از آنها بازداشت و برخی ديگر مجروح و متاسفانه بنا به گزارشات رسمی هشت نفر به شهادت رسيدند . شدت برخورد به حدی بود که چند نفر از هموطنانمان توسط اين نيروها از پل ها و بلندی ها به پايين پرتاب شدند و ماشين نيروی انتظامی از روی بدن چند تن از عزاداران که روی زمين افتاده بودند , عبور نمود و عزاداری حسينی در بسياری شهرهای کشوراز طرف نيروهای منتسب به اقتدارگرايان به خاک و خون کشيده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016