دوشنبه 29 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: رئيس جمهور سنگال به متکی گفت، شما برکنار شدی، انتخاب

علی مطهری از رئيس جمهور خواست تا درباره نحوه عزل وزير امورخارجه به مردم پاسخ دهد و ابراز اميدواری کرد که پاسخ وی قانع کننده باشد.

اين نماينده تهران در پاسخ به سوالی که نظر وی را درباره عزل متکی جويا شده بود، به خبرآنلاين، گفت: نحوه عزل ايشان برای همه مردم مورد سئوال است و آقای رئيس جمهور بايد به مردم پاسخ بدهند که عزل وزير خارجه در حال ماموريت به طوری که ايشان خبر عزل خود را از رئيس جمهور سنگال بشنود چه ضرورتی دارد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، اين کار موجب تنزل جايگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان و موجب تحقير آقای متکی شد.

مطهری با بيان اينکه «رئيس جمهور چنين حقی نداشت»، ادامه داد: اميدوارم آقای احمدی‌نژاد پاسخ قانع کننده‎ای برای اين کار داشته باشند.

اين نماينده تهران، اضافه کرد: ظاهرا اختلاف اساسی رئيس جمهور و آقای متکی مربوط به تعيين نمايندگان ويژه رئيس جمهور در حوزه های پنج گانه بود که رهبری نيز آن را تحت عنوان موازی کاری در سياست خارجی مورد انتقاد قرار دادند.

عضو کميسيون فرهنگی مجلس گفت که مجلس به عنوان نماينده مردم اين موضوع را پيگيری خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016