دوشنبه 29 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: کسی بذرپاش را برکنار نکرده است، بذرپاش از دو سال پيش به دنبال کناره گيری بود، مهر

رئيس دفتر رئيس جمهور با بيان اينکه کسی بذرپاش را برکنار نکرده است، گفت: بذرپاش از ۲ سال پيش به دنبال کناره گيری از رياست سازمان ملی جوانان بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر، اسفنديار رحيم مشايی رئيس دفتر رئيس جمهور بعد از ظهر امروز دوشنبه درجمع خبرنگاران در مورد برکناری مهرداد بذرپاش از رياست سازمان ملی جوانان اظهار داشت: کسی وی را برکنار نکرده است بلکه بذرپاش به درخواست خود از رياست سازمان ملی جوانان کناره گيری کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: بذرپاش از ۲ سال پيش به دنبال کناره گيری از رياست سازمان ملی جوانان بوده است.

مشايی همچنين در خصوص جزئيات سفر دکتر احمدی نژاد به ترکيه نيز گفت: رئيس جمهور صرفا برای شرکت در اجلاس اکو به ترکيه خواهد رفت و ممکن است در حاشيه اين اجلاس با سران کشورهای ديگر نيز گفتگو و رايزنی در زمينه های مختلف داشته باشد.

وی در پاسخ به اين سوال که باتوجه به اينکه استانبول محل مذاکرات آتی ايران با ۱+۵ است آيا در اين باره در سفر رئيس جمهور به ترکيه مذاکراتی صورت می گيرد يا نه، گفت: سفر رئيس جمهور صرفا برای شرکت در اجلاس اکو است.

متذکر می گردد مهرداد بذرپاش درتاريخ ۲۶ تيرماه ۸۸ در نخستين جلسه هيئت دولت در خراسان رضوی از سوی رئيس جمهور به عنوان رئيس سازمان ملی جوانان معرفی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016