جمعه 3 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال قطعی ۱۰ هزار نفر از کارمندان از پایتخت، مهر

براساس جدید‌ترین بخشنامه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، وضغیت حقوق و مزایای کارمندانی که تهران را ترک کردند، تعیین تکلیف شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی و استانداریهای سراسر کشور بخشنامه جدیدی درباره نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان موضوع انتقال از تهران به دیگر شهر‌ها صادر کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این بخشنامه آمده است: به منظور ایجاد هماهنگی و تسریع در اجرای مفاد بند دو آئین نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاه‌های اجرای متقاضی انتقال از تهران، دستگاه‌های اجرایی موظفند اعتبار مربوط به حقوق و مزایای کارکنان مشمول آئین نامه را برآورد کرده و به این معاونت اعلام کنند تا براساس قوانین و مقررات به دستگاه‌ مقصد منتقل شود.

براساس این بخشنامه، دستگاه‌های مقصد نیز موظفند به محض انتقال و شروع به کار کارکنان مذکور، نسبت به برقراری حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های قانونی آنان اقدام کنند تا در فاصله زمانی اجرای موارد فوق الذکر و انتقال اعتبار، وقفه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای متعلقه آنان ایجاد نشود.

به گزارش مهر، لطف الله فروزنده معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه کارکنان دستگاه‌های شامل طرح انتقال از تهران باید از بین «استعفا، بازخرید و انتقال» یکی را انتخاب کنند، گفته است: اگر تا پایان سالجاری دستگاه‌های مشمول ۴۰ درصد ظرفیت خود را از تهران به دیگر شهر‌ها منتقل نکنند باید پاسخگوی عدم اجرای مصوبه دولت باشند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انتقال نیروی انسانی هدف اجرای طرح انتقال از تهران است و نه ساختمانهای اداری، بیان داشته است: برای تشویق افراد نیز امتیازات خاصی از جمله استفاده از مزایای طرح مسکن مهر، انتقال فرزندان دانشجوی آنان، انتقال پست شغلی آن‌ها و همچنین افزایش ۲۵ تا ۵۰ درصدی حقوق و مزایای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی از انتقال قطعی ۱۰ هزار نفر از کارمندان از پایتخت سخن گفته و با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۴ شرکت دولتی از تهران انتقال یافته و ۲۰ شرکت نیز در حال انتقال است، گفته است: تا پایان سالجاری باید وضعیت انتقال همه شرکتهای مشمول انتقال مشخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016