چهارشنبه 8 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم يادبود "پُرسه" علی صارمی در زندان رجايی شهر، هرانا

خبرگزاری هرانا - در پی اعدام زندانی سياسی علی صارمی در بند ۳ زندان رجايی شهر مراسم يادبود «پُرسه» با شرکت همبنديان، دوستان آن شادروان برگزار گرديد در طی اين مراسم حاضرين ضمن قرائت فاتحه ياد آن شادروان را گرامی داشته و به نقل خاطراتی از ايشان پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقطه مشترک بين تمامی خاطرات از قول دوستان و همبنديان ايشان نقل گرديد استواری، متانت، خون گرمی، آرامش، مهربانی، عزت نفس، پرهيزگاری، احترام به ديگران با هر انديشه ای، مددکاری و کمک بی ريا به همه زندانيان از جمله زنداينان عادی بود.

در ادامه حاضرين در مراسم، عمل اعدام با هر بهانه ای را محکوم نموده و يادی از محمدی علی سيادت که بنا به گفته هم بنديانش هيچ هنگام فرصت دفاع از خويش را نيافت، نمودند از جمله شرکت کنندگان در اين مراسم آقايان حسين شهرياری، عيسی سحرخيز، حشمت الله طبرزدی، ماشالله حائری، عباس اسفندياری، منصور اسانلو، کيوان صميمی، رسول بداقی، احمد زيدآبادی، مسعود باستانی، صالح کهن دل، بهروز جاويد تهرانی، هود يازرلو، مجيد توکلی، ميثاق يزدان نژاد، فرزاد مدد زاد و .. بودند.

۸/۱۰/۸۹
گروهی از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016