چهارشنبه 8 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۱۵ درصدی کرايه‌ تاکسی و اتوبوس‌های ريالی، ايلنا

- اتوبوس‌های ريالی ۲۵ تا ۵۰ تومان افزايش می‌يابد
- چنانچه مابه‌التفاوت هزينه سوخت در اختيار شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی قرار گرفته شود هيچگونه افزايشی در نرخ کرايه‌های اتوبوس‌های ريالی و مينی‌بوس‌ها اعمال نمی‌شود


ايلنا: رئيس کميسيون توسعه و عمران شورای شهر تهران از تصميم‌گيری نهايی اين کميسيون در مورد کرايه حمل و نقل عمومی خبرداد و افزايش کرايه‌ها را به طور متوسط ۱۵ درصد برآورد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حمزه شکيب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اينکه روز گذشته آخرين بررسی‌ها در مورد نرخ کرايه تاکسی، مينی‌بوس و اتوبوس‌های ريالی در کميسيون عمران شورای شهر انجام شد تاکيد کرد: تصميم‌گيری و پيشنهاد کميسيون عمران به‌عنوان کميسيون اصلی در اين زمينه به صحن شورای شهر ارائه می‌شود.
او افزود: مطابق با بررسی‌های کميسيون عمران و با در نظر گرفتن تمام شرايط راننده‌های تاکسی و هدفمندی يارانه‌ها ميانگين افزايش نرخ کرايه تاکسی‌ها ۱۵ درصد بوده و اين نرخ برای مدت زمان محدودی اعمال می‌شود.
رئيس کميسيون توسعه و عمران شورای شهر تهران در ادامه در مورد اين زمان محدود به خبرنگار ايلنا يادآور شد: افزايش ۱۵ درصدی کرايه تاکسی که به صورت ميانگين اعمال می‌شود از زمان ابلاغ مصوبه تا ۳۱ فروردين ماه در سطح شهر تهران و برای تاکسی‌ها به مدت ۳ ماه اعمال می‌شود.
کرايه اتوبوس‌های ريالی ۲۵ تا ۵۰ تومان افزايش می‌يابد
شکيب در ادامه با اشاره به افزايش نرخ کرايه‌ اتوبوس‌های ريالی و مينی‌بوس‌های سطح شهر يادآور شد: اين نرخ به طور ميانگين ۱۵ درصد افزايش می‌يابد به طوری که نرخ اتوبوس‌ها و مينی‌بوس‌ها به اندازه ۲۵ يا ۵۰ تومان افزايش پيدا می‌کند.
رئيس کميسيون توسعه و عمران شورای شهر تهران ادامه داد: برای نرخ اتوبوس‌ها تبصره‌ای در مصوبه کميسيون عمران منظور شده است به طوری که چنانچه مابه‌التفاوت هزينه سوخت در اختيار شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی قرار گرفته شود هيچگونه افزايشی در نرخ کرايه‌های اتوبوس‌های ريالی و مينی‌بوس‌ها اعمال نمی‌شود و چنانچه اين مابه‌التفاوت داده نشود کميسيون عمران و شورای شهر اين مصوبه را عملياتی می‌کند.
او در پايان از ارائه اين مصوبه داخلی کميسيون عمران شورای شهر در صحن علنی شورا خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016