شنبه 11 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار آرتين غضنفری برای اجرای حکم زندان، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی - آرتين غضنفری شهروند بهايی، که به اتهام حضور و مداخله در حوادث رو عاشورا به يک سال حبس تعزيری محکوم گرديده بود برای يکشنبه ۱۲ دی ماه برای اجرای حکم بايستی خود را به زندان معرفی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی اين شهروند بهايی،در تاريخ ۱۳ دی ۱۳۸۸ به اتهام حضور و مداخله در حوادث روز عاشورا بازداشت و در زندان رجايی شهر نگهداری گرديده بود.

غضنفری ابتدا در تاريخ ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ با قيد وثيقه از زندان رجايی شهر آزاد شده، ولی پس از يک هفته از آزادی در ۲۲ فروردين بار ديگر احضار و بازداشت گرديده است و تا ۲۹ فروردين در بازداشت بوده و پس از آن با توديع وثيقه از زندان آزاد شده است.

دادگاه اين شهروند بهايی در تاريخ ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ برگزار گرديده و بر مبنای آن نامبرده به ۱ سال حبس تعزيری محکوم شده بود.

آرتين غضنفری همسر ژينوس سبحانی، منشی سابق کانون مدافعان حقوق بشر می باشد که در ماه های گذشته از سوی دادگاه انقلاب به ۲ سال حبس تعزيری محکوم گرديده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016