دوشنبه 29 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان اعتصاب غذای غلامحسين عرشی، کلمه

غلامحسين عرشی پس از سه هفته به اعتصاب غذای خود پايان داد .وی اکنون از سلول انفرادی بند ۲۴۰ به بند عمومی ۳۵۰ منتقل شده است و امروز توانست با خانواده اش ديدار کند.خانواده عرشی روحيه او را خوب توصيف کردند اما گفتند که از نظر جسمی بسيار ضعيف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، غلامحسين عرشی از شهروندان معترض به نتيجه انتخابات رياست جمهوری سه هفته پيش، پس از اعتراض به شرايط نامناسب بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شد . او در اعتراض به اين اقدام مسوولان زندان دست به اعتصاب غذا زد.

وی در يکی -دو ماه اخير وضعيت جسمانی بسيار نامناسبی داشته، و بارها از مسوولان زندان خواسته است او را به بهداری زندان اوين انتقال دهند اما هربار مسوولان زندان از اين کار سر باز زده اند و آخرين بار در مقابل اعتراض های عرشی، وی را به انفرادی منتقل کردند.

ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد هفته گذشته در پيام های جداگانه ای از پنج زندانی سياسی از جمله غلامحسين عرشی درخواست کرده بودند به اعتصاب غذای خود پايان دهند و خانواده ها و همراهان جنبش سبز را از نگرانی نجات دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016