دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: اميدواريم آخر بهمن به توليد برق هسته‌ای برسيم، شايعات غربی‌ها درباره ويروس استاکس نت رد است، ايسنا

- درباره سفر ملک عبدالله به تهران به موقع اطلاع‌رسانی می‌کنيم


رييس سازمان انرژی اتمی ايران گفت: اواخر بهمن برق هسته‌يی نيروگاه بوشهر به شبکه برق کشور متصل می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی اکبر صالحی در حاشيه جلسه يکشنبه‌شب هيات دولت، درباره تاريخ جشن پيوستن برق هسته‌يی به شبکه برق کشور افزود: همانطور که بارها گفته بوديم به لطف خدا کارهای نيروگاه بوشهر به خوبی در حال پيشرفت است.

وی گفت: اميدواريم تا آخر دی برخی آزمايش‌های ضروری انجام شود والا سوخت که انتقال يافته و قلب راکتور نيروگاه بوشهر نيز بسته شده است.

صالحی افزود: اميدواريم حدود اواخر ژانويه يا اواخر دی ماه به حداقل بحرانيت راکتور برسيم يعنی راکتور وضع فعل و انفعالات هسته‌ايش شروع شود.

معاون رييس جمهور گفت: از آن زمان به بعد هم شايد يک ماهی طول بکشد و اميدواريم همانطور که قول داده بوديم آخر بهمن (با يکی دو هفته جلو يا عقب ) به توليد برق هسته‌يی برسيم و همان وعده‌ای که داده‌ايم عملی شود.

صالحی با بيان اين‌که به لطف خدا کارهای نيروگاه بوشهر به خوبی در حال پيشرفت است، افزود: تمام اين شايعاتی هم که اين ور و آن ور (حالا مدتی ما صحبت نکرديم شايد بازار شايعات داغ بوده )، غربی‌ها گفته‌اند ويروس استاکس نت چنين و چنان کرد رد است.

وی گفت: از اول هم ما گفتيم اميدواريم آخر بهمن شاهد اتصال نيروگاه بوشهر به شبکه سراسری برق کشور باشيم.

سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اين‌که آيا شما به عنوان گزينه اين وزارتخانه از طرف دولت به مجلس معرفی می‌شويد؟ اظهار کرد: اينها را بعدا انشاء الله خودتان متوجه خواهيد شد.

صالحی درباره صحت خبر سفر ملک عبدالله ـ پادشاه عربستان ـ به ايران نيز گفت: اينها مواردی است که بعدا انشاء الله به موقع اعلام می‌کنيم.

وی در پاسخ به اينکه آيا درباره موزه وزارت خارجه نمی‌خواهيد اطلاع رسانی کنيد؟ افزود: نه ، الان نه.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016