سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای دو زندانی سياسی در زندان تبريز، هرانا

خبرگزاری هرانا - دکتر لطيف حسنی و آيت مهرعلی بيگلو در اعتراض به وضعيت بلاتکليف خود و شرايط غير انسانی محل نگهداری شان در زندان تبريز، از روز شنبه ۱۱ دی ماه، دست به اعتصاب غذا زده اند.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران"هرانا" دکتر حسنی و آيت مهر علی بيگلو که از ارديبهشت ماه سال جاری بازداشت شده اند پس از سپری نمودن ۷ ماه بازداشت انفرادی در بازداشتگاه مرکزی اداره اطلاعات تبريزاز چندی پيش به بند ويژه زندان تبريز منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس آخرين گزارشات روز گذشته برای ساعاتی حال عمومی دکتر لطيف حسنی رو به وخامت گذارده است که در نتيجه آن مسئولان زندان وی را به بهداری منتقل نموده اند.

بند ويژه زندان تبريز که تشکيل يافته از تعدادی سلول تک نفره و چند نفره می باشد از هيچ گونه امکانات بهداشتی و رفاهی برخوردار نيست .

هم اکنون نامبردگان در يک سلول چند نفره همراه با سه تن ديگر که به اتهام قتل بازداشت شده اند نگهداری می شوند و از کليه حقوق يک زندانی محروم هستند.

گفتنی است که اتهام اين دو فعال سياسی عضويت در گروههای مخالف نظام جمهوری اسلامی،اجتماع و تبانی عليه نظام ،تبليغ عليه نظام و مباشرت در جاسوسی به نفع بيگانگان اعلام شده است.

بنا به گفته نزديکان دکتر لطيف حسنی و آيت مهرعلی بيگلو اين دو فعال سياسی در طول مدت بازداشت خود در سلولهای انفرادی تحت انواع شکنجه های روحی و جسمی شديدی قرار گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016