چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات مهديه گلرو و بهاره هدايت پس از دو هفته ممنوعيت از ملاقات، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
روز گذشته مهديه گلرو، بهاره هدايت دو فعال دانشجويی با خانواده‌های خود بعد از دو هفته محروم از ملاقات بودن ديدار کردند.

بعد از گذشته دو هفته اين بهاره هدايت فعال دانشجويی و از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت و مهديه گلرو فعال دانشجويی روز گذشته با خانواده خود ملاقات کابينی داشته‌اند. گلرو و هدايت همچنان از ملاقات حضوری با خانواده خود محروم هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ايران»مهديه گلرو، بهاره هدايت و نزديک به ۱۳ زندانی سياسی زن ديگر از آبان ماه گذشته به بند متادون زنان زندان اوين منتقل شده‌اند و در شرايط امنيتی و ويژه نگهداری می‌شوند. اين زندانيان از حق ملاقات حضوری، استفاده از تلفن برای تماس با خانواده محروم بوده و در سالنی حدود به ۳۰ تا ۳۵ متر به همراه زندانيانی معتاد و کسانی که از قرص‌های زياد استفاده می‌کنند نگهداری می‌شوند.

زندانيان زن در بند متادون کمتر از يک ساعت در روز امکان استفاده از هواخوری را داشته و از حق استفاده از امکاناتی نظير کتابخانه نيز محروم هستند. مهديه گلرو و بهاره هدايت در طی دوهفته گذشته از حق ملاقات کابينی نيز محروم بوده‌اند که هر دو در اعتراض به اين قضيه دست به اعتصاب غذای زده و به صورت موقت به آن پايان داده بودند.

مهديه گلور به سه سال و بهاره هدايت به ۹ سال و نيم حبس تعزيری محکوم شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016