یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر نازنين خسروانی: مسوولان به ما دروغ گفتند و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است، کلمه

روز چهارشنبه که به دادسرای اوين مراجعه کردم مسئول مربوطه به ما گفت که پرونده دخترم صبح با پيک ويژه به دادگاه انقلاب ارسال شده است. اما وکيل نازنين، امروز پس از مراجعه به دادگاه انقلاب به ما خبر داد که اين گونه نيست و پرونده با وجود اتمام تحقيقات به دادگاه ارسال نشده است .يعنی يا مسوول مورد نظر در دادسرای اوين به ما دروغ گفته يا مسوولان دادگاه انقلاب.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


“مسوولان دادگاه انقلاب امروز به وکيل دخترم گفتند که پرونده اش به دادگاه ارسال نشده است اين در حالی است که آنها روز قبل به ما گفته بودند پرونده نازنين به دادگاه انقلاب فرستاد شده است .” اين گفته اعظم افشاريان ،مادر نازنيين خسروانی، روزنامه نگار زندانی است.

نازنين خسروانی بيش از دو ماه است که در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات زندانی است و با اينکه در ملاقات با خانواده اش اعلام کرده که بازجويی هايش به پايان رسيده اما هنوز پرونده اش هم به دادگاه انقلاب ارسال نشده است .

مادر نازنين خسروانی به خبرنگار کلمه می گويد : «روز چهارشنبه که به دادسرای اوين مراجعه کردم مسئول مربوطه به ما گفت که پرونده دخترم صبح با پيک ويژه به دادگاه انقلاب ارسال شده است. اما وکيل نازنين، امروز پس از مراجعه به دادگاه انقلاب به ما خبر داد که اين گونه نيست و پرونده با وجود اتمام تحقيقات به دادگاه ارسال نشده است .يعنی يا مسوول مورد نظر در دادسرای اوين به ما دروغ گفته يا مسوولان دادگاه انقلاب.»

او ادامه می دهد : «نمی دانم چرا با اينکه بازجويی های نازنين به پايان رسيده مسوولان او را همچنان در زندان نگه داشته اند و به ما هم که برای پی گيری پرونده اش به دادگاه مراجعه می کنيم هر بار جوابهای متناقض می دهند . طبق گفته وکلا اکنون دخترم بايد با تبديل قرار بازداشت به وثيقه تا زمان برگزاری دادگاه از زندان آزاد شود .»

وی تاکيد می کند : «از ابتدای دستگيری دخترم تنها درخواستی که از مسوولان قضايی داشته ام و هنوز بر آن پافشاری می کنم اين است که نازنين را آزاد کنند و اجازه ندهند ظلمی که بر خانواده ما طی اين مدت رفته، بيش از اين تداوم پيدا کند.»

نازنين خسروانی از روزنامه نگاران اصلاح طلب محسوب می شود که با تعدادی از روزنامه هايی که همگی بعد از مدت زمان کوتاهی از انتشار، توقيف شدند همکاری داشته است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016