دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سقوط هواپيمای مسير تهران اروميه ۷۰ کشته و ۳۲ زخمی برجای گذاشت، ايرنا

تهران - معاون نجات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با اشاره به سانحه سقوط هواپيمای تهران اروميه در روستای 'مشکات' استان آذربايجان غربی گفت: بنابر گزارشهای دريافتی تاکنون ۷۰ نفر بر اثر اين سانحه کشته و ۳۲ نفر نيز مجروح شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'حيدر حيدری' شامگاه يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه در دقايق ابتدايی سقوط هواپيمای تهران - اروميه، امدادگران استان آذربايجان غربی در محل حادثه حاضر شدند افزود: همچنين به علت شدت سانحه از هلال احمر استان آذربايجان شرقی به عنوان استان معين کمک گرفته شده است.
اين مقام مسوول در سازمان امداد و نجات هلال احمر اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۰ نفر از امدادگران جمعيت هلال احمر به همراه ۲۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در حال امداد رسانی به آسيب ديدگان اين سانحه هستند.
وی، امکان افزايش شمار کشته شدگان اين سانحه را با توجه به شدت اين سانحه محتمل دانست.
پرواز شماره ۲۷۷ هواپيمايی ايران اير با ۱۰۶ سرنشين که ساعت ۱۸ و ۴۵ دقيقه شامگاه يکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران عازم اروميه بود، در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقيقه در نزديکی شهر اروميه به علت شرايط نامساعد آب وهوايی ناچار به فرود اضطراری بد همراه با سانحه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016