دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشديد فشار بر امير سليمی‌ها، فعال دانشجويی و تلاش برای بازداشت وی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - نهادهای امنيتی با دردست داشتن حکم کتبی، جهت بازداشت امير سليمی‌ها، فعال دانشجويی به منزل وی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش منابع آگاه، صبح روز هفتم دی‌ماه، چهار مامور که خود را ماموران وزارت اطلاعات معرفی کردند، با مراجعه به منزل پدری امير سليمی‌ها، با نشان‌دادن حکم کتبی، قصد بازداشت وی را داشتند اما به‌دليل عدم حضور وی، موفق به اين امر نشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام درحالی صورت گرفته که اين فعال دانشجويی طيف چپ، روز ۱۶ آذر سال جاری نيز به‌صورت تلفنی به وزارت اطلاعات احضار شد اما اعلام کرد که تنها «با مشاهده احضاريه کتبی» مراجعه خواهد کرد.

امير سليمی‌ها دانشجوی محروم از تحصيل در رشته‌ی پژوهش‌های اجتماعی رتبه ۱۳۲ کنکور را به دست آورد ولی سازمان سنجش او را «مردود علمی» اعلام کرد. وی درسال ۸۷ علاوه بر کنکور سراسری در کنکور دانشگاه آزاد هم شرکت کرد. رتبه کنکور سراسری ۹۶ بود که باز هم مردود علمی اعلام شد و دانشگاه آزاد هم کارنامه‌ای برای او صادر نکرد و در گفت‌وگوی حضوری با معاون آزمون‌های دانشگاه آزاد دليل عدم صدور کارنامه را «مخالفت نهادهای امنيتی» اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016