سه شنبه 23 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی دو تن از دانشجويان بازداشت شده دانشگاه اميرکبير، احضار ده ها تن به کميته انضباطی، دانشجونيوز

در پی برگزاری با شکوه مراسم ۱۶ آذرتاکنون حداقل ۲۰ تن از دانشجويان دانشگاه اميرکبير به کميته انضباطی احضار شده اند.

به گزارش دانشجونيوز، پس از برگزاری مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه امير کبير که توسط انجمن اسلامی دانشجويان تدارک ديده شده بود، کميته ی انضباطی دانشگاه در عملی شتاب زده، اقدام به احضار گسترده ی فعالين دانشجويی به کميته ی انضباطی کرده است. همچنين دبير کميته انضباطی دانشگاه با خانواده ی دانشجويان تماس گرفته و آنان را تهديد کرده است. تا کنون از دانشکده مکانيک ۲ نفر، دانشکده معدن و متالورژی ۱۲ نفر و از دانشکده کامپيوتر ۵ نفر به کميته انضباطی فراخوانده شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است که ۲ روز قبل از ۱۶ آذر هم تعدادی از فعالين دانشجويی به کميته انضباطی احضار شده بودند.

همچنين عصر روز دوشنبه محسن محبوبيان، دانشجوی ممتاز دانشگاه امير کبير و فعال دانشجويی از زندان آزاد شد. در روز ۱۶ آذر باقری( از اعضای حراست دانشگاه) محبوبيان را به حراست منتقل کرده و سپس، او را به ماموران امنيتی تحويل داده بود. اين اقدام بی سابقه ی حراست دانشگاه ،خشم دانشجويان دانشگاه را بر انگيخته و دانشجويان خواستار برخورد با حراست شده اند. روز يکشنبه هادی شاکر ديگر دانشجوی بازداشتی دانشگاه اميرکبير از زندان آزاد شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016