چهارشنبه 8 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بزرگداشت ياد شهدای عاشورای ۸۸ توسط دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، دانشجونيوز

روز سه شنبه ۷ دی ماه، و به مناسبت فرا رسيدن سالروز يورش نيروهای امنيتی و لباس شخصی به دانشگاه علم و صنعت جمعی از دانشجويان سبز اين دانشگاه با تجمع در سلف های غذاخوری دانشگاه، ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دقايقی ايستاده و با سکوت خود ياد و خاطره شهدای "عاشورای خونين" ۸۸ را گرامی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجو نيوز، اين بزرگداشت در حالی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد که در سلف دانشجويان پسر، تعداد زيادی از نيروهای حراست دانشگاه از جمله آقای "خليلی" معاونت دانشجويی حراست و از افراد شناخته شده که با وزارت اطلاعات و کميته انضباطی سابقه همکاری خوبی دارد، حضور داشته و شرايط را رصد ميکردند.

اين مراسم با شکوه بيشتری از سوی دانشجويان دختر اين دانشگاه برگزار شد. به طوری که دانشجويان دختر رأس ساعت ۱۲:۳۰ با تجمع در سلف و حلقه زدن، ۵ دقيقه به احترام شهدای "عاشورای خونين" سکوت کرده و در آخر فاتحه ای برای شهدای ۶ دی ۸۸ خواندند. شرکت گسترده دخترها در اين مراسم جالب توجه بود.

گفتنی است که در هشتم دی ماه سال گذشته تجمع اعتراضی دانشجويان دانشگاه علم و صنعت با يورش نيروهای امنيتی همراه شد که منجر به دستگيری تعدادی از دانشجويان گشت. دانشجويان دستگير شده، در سال جاری و در دادگاه های چند دقيقه ای به يک تا سه سال حبس تعزيری محکوم شدند. تجمع هشتم دی ماه در دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به کشتار وحشيانه مردم در روز عاشورا و همچنين درخواست آزادی کامران آسا (برادر شهيد کيانوش آسا، دانشجوی نخبه دانشگاه علم و صنعت) از زندان، برگزار شد.

چندی پيش دانشجويان سبز دانشگاه علم و صنعت با انتشار بيانيه ای خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان کشتار مردم در عاشورا و حمله به دانشگاه علم و صنعت شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016