دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون عمران مجلس: مطمئناً وضعيت هوا نمی‌تواند عامل حادثه سقوط اين هواپيما باشد، اطلاعات جديد به ما نداده‌اند، ايلنا

ـ ما قبلاً يک اعتماد به هواپيماهای ايران اير داشتيم ولی اين هواپيما گفته شده بوينگ بوده و ديگر بحث هواپيماهای توپولوف و مشکلات آن هم ديگر مطرح نيست
ـ استيضاح وزير در حد شايعه است.


ايلنا: درحال حاضر به دنبال اطلاعات بيشتری از علت سقوط اين هواپيما هستيم.
محسن نريمان نماينده مجلس شورای اسلامی و عضو کميسيون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا ضمن اشاره به حادثه سقوط هواپيمای تهران – اروميه و کشته شدن ۷۷ نفر از هم‌ميهنانمان، ضمن ابراز تاسف از اين حادثه اظهارداشت: برای ما کشته شدن حتی يک نفر نيز تاسف‌بار و قابل بررسی است، بنابراين طبق روال در اولين جلسه بعد از پايان تعطيلات مجلس حادثه سقوط هواپيما را بررسی خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما قبلاً يک اعتمادی به هواپيماهای ايرلاين داشتيم ولی اين هواپيما هم که گفته شده بوئينگ بوده باز هم دچار مشکل شده و ديگر هم بحث هواپيماهای توپولوف و مشکلات آن هم ديگر مطرح نيست و بايد ديد علت اصلی اين حادثه چه چيزی است، همچنين هم که گفته شده هنوز جعبه سياه اين هواپيما پيدا نشده و جست‌وجوگران به دنبال اين جعبه هستند.
وی افزود: درحال حاضر اخبار و اطلاعات ما طبق شنيده‌های تلويزيون است و اطلاعات جديدتری به ما نداده‌اند ولی ما در فاصله تعطيلات علت اين حادثه را بررسی خواهيم کرد، به ‌خصوص از بازماندگان اين حادثه يک سری سوالات خواهد شد و نمايندگان محلی ما نيز به بررسی مشکل خواهند پرداخت که بايد مشخص شود چرا بعد از تاخير و فرود هواپيما دوباره پرواز کرده و دليل سقوط آن چه چيزی می‌تواند باشد.
نريمان خاطرنشان کرد: مطمئناً جو هوا نمی‌تواند عامل اين حادثه باشد چرا که طبق توضيحاتی که به ما داده شده هواپيما قبل از پرواز شرايط مساعد جوی مقصد را جويا شده است و اگر اين شرايط نامساعد بود اصلاً نبايد هواپيما پرواز می‌کرد که در صورت چنين امری تخلف انجام شده است البته فرض ما اين است که ضوابط رعايت شده و علت تاخير هم می‌توانيم منتظر ماندن هواپيما برای پرسيدن شرايط جوی اعلام کنيم.
نريمان در پايان خاطرنشان کرد: يکشنبه آينده طبق قرار قبلی اين حادثه بررسی خواهد شد البته استيضاح وزير در حد شايعه است و فقط از وی سوالات مربوط به اين امر پرسيده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016