پنجشنبه 23 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون عمران مجلس: دليل سقوط هواپيما شرايط جوی نبود، خلبان از وضعيت هوا اطلاع داشت، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: عضو کميسيون عمران مجلس با اشاره به اينکه در گذشته مشکلات فنی هواپيمای توپولف را عامل حوادث مختلف عنوان می‌کردند اظهار داشت: نبايد شرايط بد جوی را دليل سقوط پرواز تهران اروميه اعلام کرد.
محسن نريمان در گفتگو با خبرنگار مهر در بابل افزود: شرکت هواپيمايی ايران‌اير يکی از قوی ‌ترين شرکتهای هواپيمايی کشور است که وقوع چنين حادثه‌ای از سوی اين هواپيمايی قابل تامل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کميسيون عمران مجلس، با ابراز تاسف از اين حادثه دلخراش اظهار داشت: اينکه بعد از وقوع اين حادثه بلافاصله شرايط نامناسب جوی را علل حادثه اعلام کنيم کمی غيرقابل باور و تصور است.

نريمان بيان داشت: خلبان هر پروازی قبل از شروع پرواز از وضعيت شرايط جوی و وضعيت شرايط آب و هوايی مقصد مورد نظر اطلاعات کسب کرده و سپس شروع به پرواز می‌کند و در حقيقت در اين پرواز با اطلاع از مساعد بودن شرايط جوی و اطلاعات دريافتی از شرايط مناسب مقصد مورد نظر برای خلبان مجوز پرواز صادر شده است.

عضو کميسيون عمران مجلس افزود: به دنبال بروز اين حادثه از سوی کميسيون عمران مجلس، وزير راه و ترابری و مديرعامل شرکت هواپيمايی ايران اير روز يکشنبه هفته آينده به مجلس فراخوانده می شوند تا درباره پاره‌ای از موضوعات از جمله عمر هواپيما و سابقه فعاليت خلبان پاسخ دهند.

نريمان تصريح کرد: مجلس بعد از شنيدن توضيحات اين دو مسئول تصميمات نهايی خود را اعلام می‌کند.

عضو کميسيون عمران مجلس اظهارداشت: در اين حادثه برخلاف حوادث گذشته تعدادی از هموطنان ما نجات يافتند و با اطلاعاتی که از بازماندگان اين حادثه به دست آمده مشخص شد خلبان هواپيما هنگام فرود، قادر به نشستن روی زمين نشد و مجدداً به اوج پرواز کرده که احتمالاً اين امر به دليل نقص فنی موتورهای هواپيما بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016