جمعه 24 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار وزير راه به کميسيون عمران در رابطه با سانحه هوايی اروميه در روز يکشنبه، ايلنا

- بايد تا روز يکشنبه صبر کرد و توضيحات وزير راه را شنيد؛ در صورتی که اين توضيحات منطقی نباشد اقدام لازم صورت‌‌ خواهد گرفت
- طی حوادث هوايی که تا به حال رخ داده، هيچ برخوردی با وزير و معاونينش نشده است.


ايلنا :‌ يک نماينده مجلس از احضار وزير راه و معاونين وی به کميسيون عمران در جلسه يکشنبه عصر اين کميسيون برای بررسی علل سقوط هواپيمای مسافربری تهران-اروميه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نادر قاضی پور نماينده اروميه در گفت و گو با خبرنگار ايلنا ، درباره آخرين بررسی‌های نمايندگان اروميه در مورد سانحه هوايی رخ داده در اين شهر، گفت:روز يکشنبه عصر وزير راه و ترابری و معاونين وی به کميسيون عمران فراخوانده شده‌اند تا توضيحات لازم را ارائه دهند.
وی با بيان اينکه در اين حادثه ۷۸ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: اين حوادث که شاهد تکرار آن نيز هستيم با طرح سوال و يا استيضاح وزير حل نمی‌شود و بايد مشکلات را به صورت زير بنايی بررسی کرد.
اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد:طی حوادث هوايی که تا به حال اتفاق افتاده است ، وزير و هيچ کدام از معاونين وی توبيخ و با آن ها برخورد نشده است.
قاضی پور با تاکيد بر اينکه مستندات اين حادثه بايد بررسی شود، يادآور شد: بايد تا روز يکشنبه صبر کرد و توضيحات وزير راه را شنيد و در صورتی که اين توضيحات منطقی نباشد اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
اين نماينده مجلس افزود: مشخص نيست که با وجود ارائه بودجه از سوی دولت ،هواپيماهای جديد خريداری نشده يا که علت فرسوده بودن هواپيماها ، تحريمات کشورهای اروپايی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016