یکشنبه 26 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا خندان همسر نسرين ستوده هم بازداشت شد: افزايش فشار برخانواده زندانيان عقيدتی برای سکوت درخارج از زندان، کمپين بين المللی حقوق بشر

رضا خندان ، همسرنسرين ستوده پس از آنکه امروز صبح به دادسرای ۴ اوين رفته بود بازداشت شد. يک منبع آگاه نزديک به خانواده خانم ستوده به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که همسر اين حقوقدان که برای «پاره ای از توضيحات» به دادسرای ۴ اوين احضار شده بود صبح امروز پس از مراجعه و چند ساعت بازجويی بازداشت شد و آزادی او مشروط به قرار کفالت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع آگاه به کمپين بين المللی حقوق بشر د ر ايران گفت: « خواهر نسرين ستوده برای قرار کفالت به دادسرا مراجعه می کند کرد که مدارک کفالت او را نپذيرفتند و خواستند تا کفيل ديگری معرفی شود. اما کفيل ديگر زمانی به دادسرا خودش را رساند که قاضی رفته بود و به همين علت رضا خندان امشب را در بازداشتگاه اوين خواهد ماند تا فردا صبح با مراجعه دوباره کفيل جديد او آزاد شود.»

رضا خندان يکبار ديگر نيز در همان اولين روزهای بازداشت نسرين ستوده به دادسرای اوين احضار شده بود که با او درباره منع گفتگو با رسانه ها صحبت کرده بودند.

رضا خندان همسر نسرين ستوده ، حقوقدان و فعال حقوق بشر است که از شهريور ماه امسال در زندان اوين به سر می برد و در دادگاه بدوی به ۱۱ سال حبس و ۲۰ سال محروميت از شغل و خروج از کشور محکوم شده است. رضا خندان طی ماه های گذشته درخصوص وضعيت همسرش نسرين ستوده اطلاع رسانی کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016