پنجشنبه 7 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت خارجه ايران: دستگيری قاتل زن ايرانی مقيم کانادا، ايلنا

در پی تلاشهای گسترده صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ايران در کانادا سرانجام متهم به قتل مرحومه الهام دشتی رحمت آبادی دستگير شد.


ايلنا : وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد که در پی تلاشهای گسترده صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ايران در کانادا سرانجام متهم به قتل مرحومه الهام دشتی رحمت آبادی دستگير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، وزارت امور خارجه کشورمان پيش از اين در خصوص قتل اين تبعه ايرانی علاوه بر ارسال يادداشتهای مکرر و انجام چندين ملاقات با مقامات ذيربط کانادايی با احضار کاردار کانادا بر ضرورت تسريع در پيگيری اين پرونده تاکيد کرده بود.
صالحی سرپرست وزارت امور خارجه نيز چندی قبل با ارسال نامه ای به همتای کانادايی خود خواستار پيگيری فوری و جدی نسبت به پرونده قتل سه شهروند ايرانی توسط دولت کانادا شده بود.
وزارت امور خارجه ايران در همين حال تصريح کرده بود با تاکيد بر وظيفه ذاتی خود بر پيگيری حقوق هموطنان خارج از کشور از جمله در کانادا، پيگيريهای فشرده خود برای شناسايی و مجازات عاملين قتل سه شهروند ايرانی در کانادا طی شش ماه گذشته را ادامه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016