یکشنبه 24 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیامدهای شایعه فوت دکتر یزدی؛ تحول سبز: دکتر ابراهیم یزدی در سلامت و در زندان است

تحول سبز - صبح امروز شایعاتی مبنی بر فوت دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران در خانه امن وزارت اطلاعات منتشر شد که نگرانی دوستاداران و آزادیخواهان را در پی داشت.

به گزارش تحول سبز، از آنجا که ماموران اطلاعات فرصت هیچگونه مرخصی، ملاقات و تماس ایشان با منزل را نمی دهند این شابعه قوت گرفت که احتمالا دکتر یزدی قربانی دشمنی ماموران اطلاعات شده است.

اما این خبر صحت نداشت و ماموران اطلاعات از هراس پیامدهای شایعه فوت دکتر یزدی ، به دبیرکل نهضت آزادی اجازه دادند تا در تماسی با همسرش خبر سلامتی اش را بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کهنسال ترین زندانی سیاسی ایران از مرداد ماه امسال برای سومین بار از حوادث انتخابات ریاست جمهوری در بازداشت به سر میبرد .

حکومت اینبار او را به اتهام شرکت در نماز جمعه زندانی کرده است و تا کنون بارها زمان دادگاه این فعال سیاسی به تعویق افتاده است.

از چندی پیش دکتر ابراهیم یزدی به خانه امن اطلاعات منتقل شده است ، جایی که بنا بر گفته های عزت الله سحابی به مراتب بدتر از زندان است و دکتر بزدی هیچگونه ارتباطی با جهان خارج ندارد.

به نظر می رسد ماموران وزارت اطلاعات در آستانه راهپیمایی ۲۵ بهمن فشارهای امنیتی را بر اعضای نهضت آزادی سنگین کردند و میتوان این شایعات را جنگ روانی دستگاه امنیتی نظام با مردم دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016