سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه‌ فراکسيون اقليت مجلس در باره حوادث روز گذشته: حاکميت در برخورد با منتقدان مصلح با سعه صدر بيشتری عمل کند، پارلمان نيوز

- کشور بيش از هر زمان ديگری نياز به آرامش دارد
- اقداماتی که به خشونت در جامعه دامن بزند، به نفع کشور و نظام نيست

سخنگوی فراکسيون خط امام(ره) مجلس، با اشاره به جلسه صبح امروز اين فراکسيون گفت: در اين جلسه در خصوص حوادث اخير کشور و ناآرامی‌های روز گذشته بحث شد و در پايان از سوی اعضا بيانيه‌ای صادر گرديد.

داريوش قنبری ضمن اعلام اين خبر متن اين بيانيه را اعلام کرد که به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در شرايط حساس فعلی، کشور بيش از هر زمان ديگری نياز به آرامش دارد؛ لذا اقداماتی که در جهت تنش‌زايی انجام می‌شود، خصوصا اقداماتی که به خشونت در جامعه دامن بزند، به نفع کشور و نظام نيست.

بديهی است که اصلاح طلبی به معنای حرکت در چارچوب قانون اساسی و اعمال اصلاحات نيز با روشهای مدنی است و با اقدامات خلاف قانون مخالف است و هرگونه اقدام خلاف قانون از ديدگاه اصلاح طلبان محکوم است.

اصلاح طلبان معتقد به نقدهای منصفانه در چارچوب ارزشهای نظام هستند و از حاکميت می‌خواهند که در برخورد با منتقدان مصلح با سعه صدر بيشتری برخورد کند و اجازه دهد که دوستداران نظام و انقلاب نقدهای منصفانه و دلسوزانه خود را که به اصلاح امور می‌انجامد، بيان نمايد.

در خاتمه تاکيد می‌کنيم که منافقين و دشمنان نظام بدانند با حرکتهای رذيلانه‌ی خود نمی‌توانند از اختلاف درون خانواده‌ی نظام سوء استفاده کنند و هرگونه حرکت آنان نيز محکوم و همچون هميشه از طرف مردم مطرود می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016