پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاييد حکم اعدام دو زندانی سياسی در زندان رجايی شهر کرج، هرانا

خبرگزاری هرانا - حکم اعدام زانيار مرادی، زندانی سياسی کرد محبوس در زندان رجايی شهر، قطعی و احتمال محکوميت مشابه برای لقمان مرادی گزارش شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اعتراض زانيار مرادی، زندانی سياسی محکوم به اعدام توسط مراجع قضايی رد و حکم صادره مورد تاييد نهايی قرار گرفت. اين در حاليست که منابع غيررسمی هم چنين از تاييد مشابه حکم لقمان مرادی، ديگر متهم اين پرونده گزارش می دهند که تلاش گزارشگران هرانا برای تاييد اين مهم ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است زانيار و لقمان مرادی پيشتر به اتهام "ترور پسر امام جمعه ی مريوان" محارب شناخته شده و توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، به رياست قاضی صلواتی به اعدام در ملاء عام محکوم شده بودند.

اين دو زندانی محکوم به اعدام پيشتر با نگارش رنج نامه ای که از سوی هرانا منتشر شده بود به شکنجه های شديد و تهديد به تجاوز جهت اخذ اعترافات دروغين اشاره کرده بودند.

لازم به يادآوری است اين دو زندانی سياسی هم اکنون به همراه ده ها تن از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر، در سالن ۱۲ بند ۴ اين زندان(معروف به بند امنيتی) محبوس اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016