شنبه 30 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با حضور گسترده مأموران و تحت تدابیر شدید امنیتی مراسم سومین روز شهادت محمد مختاری برگزار شد، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - مراسم سومین روز شهادت محمد مختاری، دومین جان‌باخته‌ی اعتراضات روز ۲۵ بهمن ماه گذشته امروز با حضور گسترده ماموران و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر گزارش های دریافتی، در این مراسم که امروز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ الی۱۵:۳۰ در مسجد امام حسن مجتبی در خیابان دردشت برگزار شد، جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر برای گرامی‌داشت یاد این جان‌باخته و همدردی با اقوام وی حاضر شدند.

به نقل از یکی از شرکت کننده‌گان، تمام مراسم توسط دو فیلم‌بردار منسوب به نیروهای امنیتی فیلم‌برداری می‌شد.

محمد مختاری ۲۲ ساله، دومین جان‌باخته‌ در جریانات اعتراض‌های روز ۲۵ بهمن‌ماه بود که به ضرب گلوله کشته شد. گفتنی است خانواده‌های صانع ژاله و محمد مختاری دو جوان کشته شده در روز ۲۵ بهمن‌ماه تحت فشار نیروهای امنیتی هستند و ارتباط آن‌ها با منابع مستقل خبری قطع است.

قرار است روز یکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمین روز کشته شدن این دو جان‌باخته اعتراضات ۲۵ بهمن و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سایر جان‌باخته‌گان اعتراضات مردمی پس از انتخابات تجمع‌هایی در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار شود.

همچنین به همین منظور جمعه ۲۹ و شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در شهرهای استکهلم، اسلو، بروکسل، پاریس، دورتموند، کلن، گوتنبرگ، لس‌آنجلس، واشنگتن، مالمو و وین مراسمی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016