چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری هنگام تشييع جنازه يکی از کشته شدگان اعتراضات اخير تهران، العربيه

گزارش های وارده از تهران حاکی است هنگام تشييع جنازه صانع ژاله از کشته شدگان تظاهرات اخير در تهران روز چهارشنبه ۱۶ – ۲ – ۲۰۱۱ بين نيروهای لباس شخصی و معترضان درگيری به وجود آمد.

صانع ژاله از دانشجويان دانشگاه هنر تهران است که در تظاهرات ۲۵ بهمن به ضرب گلوله کشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيروهای امنيتی ، سازمان مجاهدين خلق را به تيراندازی به سمت معترضان متهم کرده و خبرگزاری های هوادار دولت صانع ژاله را عضو فعال بسيج معرفی کرده اند اما مخالفان با انتشار عکس هايی از ديدار وی با آيت الله منتظری تاکيد کردند وی عضو انجمن اسلامی دانشگاه هنر واز فعالان جنبش سبز است وهيچ وابستگی به بسيج ندارد.

مهدی کروبی از رهبران معترضان در پيام اخير خود عاملان شليک به سمت معترضان را افراد وابسته " به نهادهای خاص " معرفی کرده است.

همزمان با اعلام تشييع جنازه صانع ژاله دفتر تحکيم وحدت از تشکل های عمده دانشجويی از هوادران جنبش سبز خواسته است در اين مراسم حضور پيدا کنند تا " اجازه مصادره خون پاک شهدای راه آزادی را به قاتلانشان " ندهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016