دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن يک دانشجو در جريان تجمعات ديروز شيراز، دانشجونيوز

دانشجونيوز: در جريان ناآرامی های ديروز شيراز، يکی از دانشجويان دانشگاه شيراز به نام "حامد نورمحمدی" روز گذشته توسط نيروهای سرکوب به شهادت رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، حامد نورمحمدی دانشجوی رشته زيست شناسی دانشگاه شيراز، ساکن خوابگاه دستغيب، اهل شهر خرم آباد، روز گذشته ۱ اسفند در ميدان نمازی مقابل ساختمان شماره ۱ دانشکده مهندسی، در حال فرار از دست ماموران امنيتی و بسيجی کشته شده است. به گفته شاهدان عينی، حامد نورمحمدی از پل روگذر حد فاصل ميدان دانشجو و ميدان نمازی توسط ماموران امنيتی به پايين يرت شده و پس از برخورد ماشين در سطح خيابان پايين (خيابان ساحلی) جان خود را از دست داده است.

ارسال اين خبر در حالی صورت می گيرد که اوضاع دانشگاه شيراز به شدت امنيتی گزارش می شود. تعدادی از دانشجويان فعال به خوابگاه ها و صحن دانشگاه ممنوع الورود شدده اند، و در مواردی نيز با خانوداه آنها تماس گرفته شده و مورد تهديد قرار گرفته اند. علاوه بر اين، شب گذشته راس ساعت ۱۰ شب به مدت ۱۵ دقيقه صدای الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور در خوابگاه مفتح دانشگاه شيراز طنين افکن شد.

***

برگزاري مراسم گراميداشت یاد حامد نورمحمدی در خوابگاه دستغیب دانشگاه شیراز
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز در پی برگزاری مراسم گرامیداشت یاد حامد نور محمدی این مراسم هستند.

به گزارش دانشجو نیوز، نیروهای حراست دانشگاه شیراز، دیشب با حضور یافتن در اتاق حامد نورمحمدی، کلیه وسایل ایشان را با خود جمع کرده و برده اند. همچنین به دوستان ایشان گفته اند که حامد در یک سانحه جان باخته است. خبرها حاکی از این است که خانواده حامد نور محمدی امروز خود را به شیراز رسانده اند. همچنین دایی حامد جزء نیروهای سپاه می باشد و اولین نفری از خانواده بوده است که به دانشگاه رسیده است. بیم این می رود که این بار نیز پروژه شهید دزدی را در مورد حامد نورمحمدی نیز اجرا کنند.

حامد نورمحمدی دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه شیراز، ساکن خوابگاه دستغیب، اهل شهر خرم آباد، روز گذشته ۱ اسفند در میدان نمازی مقابل ساختمان شماره ۱ دانشکده مهندسی، در حال فرار از دست ماموران امنیتی و بسیجی کشته شده است. به گفته شاهدان عينی، حامد نورمحمدي از پل روگذر حد فاصل ميدان دانشجو و میدان نمازی توسط ماموران امنیتی به پایین یرت شده و پس از برخورد ماشین در سطح خیابان پايین (خیابان ساحلی) جان خود را از دست داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016